Informacija lengvai suprantama kalba
Šiaulių lopšelis-darželis „Pupų pėdas“
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms sužinoti naują informaciją.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
Daugiau informacijos rasite čia:
Kas yra Šiaulių lopšelis-darželis „Pupų pėdas“?
Šiaulių lopšelis-darželis „Pupų pėdas“ yra įstaiga.
Toliau Šiaulių lopšelį-darželį „Pupų pėdas“ vadinsime Lopšelis-darželis.
Ką daro Lopšelis-darželis?
Lopšelis-darželis rūpinasi:
- Vaikų ugdymu (užimtumu);
- Vaikų maitinimu.
Kokio amžiaus vaikai gali lankyti Lopšelį-darželį?
Lopšelį-darželį gali lankyti vaikai nuo 1 iki 7 metų.
Kaip užrašyti vaiką į Lopšelio-darželio eilę?
Kad užrašyti vaiką į Lopšelio-darželio eilę, reikia užpildyti prašymą.
Prašymą galima užpildyti paspaudus žemiau esančią nuorodą:
Kaip gauti pagalbą iš Lopšelio-darželio?
Jeigu norite gauti pagalbą iš Lopšelio-darželio, Jūs galite:
- paskambinti mums telefonu.
Mūsų telefono numeriai yra:
- +370 616 91206
- ateitį į Lopšelį-darželį.
Kur yra Lopšelis-darželis?
Lopšelio-darželio adresas yra
Dainų gatvė 88, Šiauliai.
Pašto kodas yra LT- 78270.
Šioje vietoje dirba Lopšelio-darželio darbuotojai.
Kas dirba Lopšelyje-darželyje?
- Lopšelyje-darželyje dirba direktorė
Dalia Zorienė.
Direktorė yra Lopšelio-darželio vadovė.
- ir kiti Lopšelio-darželio darbuotojai.
Kada dirba Lopšelis-darželis?
Lopšelis-darželis dirba:
• pirmadienį nuo 7 valandos ryto iki 18.30 valandos vakaro,
• antradienį nuo 7 valandos ryto iki 18.30 valandos vakaro,
• trečiadienį nuo 7 valandos ryto iki 18.30 valandos vakaro,
• ketvirtadienį nuo 7 valandos ryto iki 18.30 valandos vakaro,
• penktadienį nuo 7 valandos ryto iki 18.30 valandos vakaro.
Per šventes Lopšelis-darželis nedirba.
Šventinės dienos yra:
• sausio 1 diena,
• vasario 16 diena,
• kovo 11 diena,
• Velykų diena. Velykų diena kiekvienais metais vis kita.
• birželio 24 diena,
• liepos 6 diena,
• rugpjūčio 15 diena,
• lapkričio 1 diena,
• lapkričio 2 diena,
• gruodžio 24 diena,
• gruodžio 25 diena,
• gruodžio 26 diena.
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė:
Eglė Baranauskaitė.
Tekstą redagavo:
Dalia Zorienė
Iliustracijų šaltiniai:
https://www.vecteezy.com
www.freepik.com